Welkom op de website van de Nederlandse Vereniging te Brussel.  Kaart

De nieuwe website is op 1 september 2020 met succes gestart op
Die dag had al bijna de helft van onze leden de website bezocht. Vergeet niet om van nu af in te schrijven via de nieuwe website . Pas eventueel de opgeslagen link aan!

Zoekt u Hollandse gezelligheid in hartje BelgiĆ«?  U vindt dit bij de Nederlandse Vereniging: de club in Brussel waar Nederlanders elkaar sinds 1906 ontmoeten. Als u geen tijd heeft ons E-blad met alle relevante informatie over onze vereniging te lezen, lees dan hier Uit de Bestuurskamer met ons belangrijkste nieuws.

De volgende mededelingen heeft de vereniging ontvangen en wij geven ze u ter informatie door:

Economisch Nieuws BelgiĆ« verspreid door de Nederlandse Ambassade te Brussel.

ICO BE

Zoals u ongetwijfeld begrepen heeft is het ergste van het corona tijdperk voorbij. We kunnen weer beginnen met onze sociale bijeenkomsten. We moeten echter wel voorzichtig blijven om niet met het virus in aanraking te komen. Daarvoor is in overleg met de bevoegde instanties voor onze vereniging een toepasselijk protocol opgesteld. U kunt u nu ook op de gebruikelijke wijze opgeven voor deelname aan onze activiteiten. U vindt deze op ons Programma en Kalender en u mag altijd bellen naar Anne Hof om u op te geven.  Tot ziens.

Voor hen, die nog geen lid zijn van de Nederlandse Vereniging, maar wel graag de sfeer bij ons willen opsnuiven. Kom als de rust is weergekeerd langs op onze maandelijkse Happy Hours iedere eerste woensdag van de maand of bekijk ons Programma.

U kunt u ook vrijblijvend via contact inschrijven voor de Nieuwsbrief om op de hoogte te blijven over alle interessante activiteiten en belevenissen.

Lid worden? Neem dan contact met ons op. Hopelijk tot binnenkort!